Wszystko o MFo

Wszystko o MFo

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2008-05-11 13:43:56

PunimS2

Moderator

Skąd: Świat 2
Zarejestrowany: 2008-05-11
Posty: 34
Punktów :   

Poradnik Do Prezentacji.

Zapewne ten poradnik jest wam znany, bowiem wiele osób ma go w swojej prezentacji. Miej go i TY!

* Gdy zaczynamy grę w wiosce warto odwiedzić kominek we własnym domku znajdziemy tam 500 sztuk złota.

* Wybierając kim chcemy być wojem czy magiem warto dać magiem mimo, że będziemy grać wojownikiem dostaniemy gem ognia1 będziemy mogli go sprzedać .

* Po uzbieraniu 5 skór dzika idziemy do karczmy w Eterni dostaniemy 2000 sztuk złota i gem lód1.

* Aby zdobyć kwiat niezapominajki trzeba udać się do Drzewa Urkade kwiatek rośnie po prawej stronie drzewa. Jak oddamy kwiat dostajemy szable na 37 lvl .

*Na polanie przed lasem warto wejść na pień w którym znajdziemy chuste banicką .

* Stojąc przed Langeburg pewnie się zastanawiacie jak dojść do skrzynki na małej wysepce, otóż zadanie jest proste, idziemy na most, gdzie pokonany został Raps, zaraz przy wejściu schodzimy w dół zza drzewo i wchodzimy w rzekę i już jesteśmy przy skrzynce tam znajduje się skórzana zbroja i 1500 i 5 mikstur lvl 2, żeby wrócić idziemy pole w dół i w lewo.(thx Issac) .

* Gdy będziemy w Langeburg karczmarz będzie nam kazał zapłacić 5000 sztuk złota za informacje warto to uczynić będziemy mogli walczyć później z Orkiem po dokonaniu wpłaty udajemy się do Polany pod lasem i tam rozmawiamy z dwójką małych dzieci wracamy w to miejsce po pokonaniu Serafina
jak nie zapłacicie przed pokonaniem serafina to już nie będziecie mogli walczyć z orkiem. Ork znajduje się na polanie przed lasem po pokonaniu serafina i zapłaceniu 5000 G .

* Aby wejść do jaskini Leecha Kinga musimy sie zgodzić na jego pokonanie w tym celu rozmawiamy z Lotharem w karczmie Langeburg, obieca Ci różdżke znajdziemy ją w skrzyni po pokonaniu króla Leechów

* Po prawej stronie jak wchodzimy do drzewa urkade znajduje się pień w którym znajduje się 5000 G i 5 miksów lvl 2.

* Aby mieć zdolność chodzenia po lesie trzeba pokonac serafina koło drzewa Urkade. Niestety strażnik nas nie przepuści, więc wracamy do miasta Urkade, rozmawiamy w karczmie z Lucindą - prosi nas o uratowanie jej syna, który zszedł do podziemi, na nieszczęście grasuje tam straszny potwór Minotaur, po jego pokonaniu idziemy jeszcze trochę w dół i w prawo, tam znajduje się Aramis, razem wracamy do karczmy burmistrz daje zezwolenie na wejście do drzewa i walczymy z Serafinem. Gdy go pokonamy warto wrócić do Lucindy podaruje nam Omikron, natomiast jeśli nie przyjmiemy podarku to dostaniemy kasę i to okrągłe 80000 G

* Aby wejść do jaskini gothar trzeba przejść zwycięsko przez próbę z Zielonym Smokiem. W tym celu udajemy się do wejścia wspomnianej jaskini, tam coś nas informuje o tej próbie, wracamy do karczmy tam znowu rozmowa, po wyjściu z miasta po przeciwległym brzegu jeziora widać migający punkt jest wejście na Polanę Zielonego Smoka, wchodzimy, atakujemy, rozmawiamy i idziemy dalej proste prawda ?

* W karczmie w Eliar dostajemy propozycje oddania przysługi kucharzowi, mianowicie mamy przynieść mu jajo hydry, w tym celu udajemy się do jaskini hydry niedaleko potyczki z Zielonym Smokiem, tylko lekko na północ, tam wchodzimy do jaskini załatwiamy bestię i idziemy po jajo wracamy dostajemy pierścień wiatru. Kolejny prosty quest .

* Jak mamy chustę Banicką udajemy się w miejsce oznaczone na tej chuście (31:32) idziemy najpierw w lewo do drzewa tam znajdujemy buty banickie (20lvl) jak możemy to zakładamy i idziemy dalej w prawo tym razem spotykamy niezadowolonych banitów. I tu mamy dwie odpowiedzi do wyboru, albo oddajemy chustę bez walki i koniec, albo walczymy z hersztem banitów można dostać gem szybkości. Bez względu na wybór odpowiedzi, idziemy dalej - w skrzyni jest banicki płaszcz (22lvl).

* Wracamy na Polanę pod Lasem, ratujemy z rąk Orka spotkane wcześniej dzieci, dostajemy w dowód wdzięczności pierścień witalności(25lvl) - bardzo przydatny.

* Duchy gothar wiadomo że są w pomniku nic dodać nic ująć proste prawda?

* Po pokonaniu duchów gothar idziemy do wyjścia, po prawej stronie znajduje się pochodnia, podchodzimy do niej i zabieramy ze sobą, wracamy na początek jaskini, po lewej stronie znajduje się ciemna grota (bez pochodni tam nie wejdziemy) penetrujemy ją, po prawej stronie jest kamienny golem po pokonaniu opróżniamy jeszcze skrzynie (Miecz Gothar), wychodzimy z groty i puszczamy jaskinie. Dochodzimy do kolejnego miasta Devos.

* Zaglądamy do karczmy po prawej stronie stoi Kalvador pytamy o brata i udajemy się na most przy devos (na lewo od miasta) tam rozwalamy Rapsa, niszczy most więc wracamy do miasta.

* Z powrotem zaglądamy do karczmy i rozmawiamy z kobieta imieniem Quina, a potem ponownie z Kalvadorem, który da nam klucz do podziemii. Udajemy się tam, musimy otworzyć wszystkie drzwi poprzez dźwignie w ścianach.....To już zostawiam wam (ale mapkę znajdziecie niżej). Jeśli mamy Niebieski Kryształ to kładziemy go na podeście, otworzy się wejście do groty, w której znajduje się Skrzydlaty Demon. Wejście do Niebieskiego Smoka pokazane na mapce.

* Po pokonaniu Smoka wracamy przez podziemia w połowie drogi do miasta spotykamy Kalvadora, który jest wściekły musimy z nim walczyć. Po zwycięstwie da nam kilof. Skoro go mamy to idziemy na most przy Devos.

* Gargulec znajdziemy go w starej kopalni przy moście koło Devos. Kilofem odsłaniamy wejście (po lewej stronie przy wejściu zaraz na dole jest skrzynia i hp plus) i idziemy do góry.(na samą górę prosto) po drodze mijamy skrzynie, na "półce" poniżej widać na ścianie przełącznik będziemy go musieli przełączyć idziemy dalej w prawo wchodzimy do groty później w dół i w lewo do przełącznika wracamy i idziemy tym razem w prawo i w dół do wagonika, popychamy go i wracamy na początek gdzie po lewej stronie było widać drabinę teraz możemy się wspiąć po niej. Warto opróżnić jeszcze skrzynie (kolczuga).

* Docieramy do Nordii miasta mrozu i w ogóle więc dobrze jest się zabezpieczyć przed magią lodu. Żeby dojść do kolejnego bossa Wielkiego Żywiołaka Lodu (podziemia Nordii na środku) musimy się trochę nachodzić. Najpierw podchodzimy do lodowej skały idziemy po linę, jest oznaczona na mapce podziemi, wracamy do karczmy, rozmawiamy z Lesterem (po lewej stronie) później podchodzimy do karczmiarki Felicji, ona da nam dzbanek, mając linę i dzbanek idziemy na most gdzie pokonaliśmy Rapsa#2 i za rzekę jest tam studnia napełniamy dzbanek wodą wracamy do Lester’a i idziemy już z kryształowym młotkiem na bossa. Warto iść do kolejnego miasta (prawy górny róg mapy) po miksturki życia 3 lvl. Nad Żywiołakiem jest skrzynka znajduje się w niej jakiś gem chyba szczęścia jak sprawdzę to napisze .

* Kolejny boss i po raz kolejny Serafin znajduje sie w Lodowcu ( mapka ) praktycznie na samym początku nic trudnego

* Śnieżny Golem jest w wiecznie zamarzniętym lesie aby się tam dostać trzeba przebyć lodowiec taką drogą lewo, lewo, prosto, prosto, prawo później idziemy w górę do dziury jest za głęboka żeby przejść więc idziemy jeszcze wyżej i zrzucamy znajdujący się tam kamień i tym razem możemy się przez ową dziurę przedostać golem jest w jaskini idziemy w lewo i w górę.

* Gigantyczny Pająk będzie nasz gdy po pokonaniu Golema udamy się ponownie do jego jaskini bierzemy łopatę ze skrzyni i wychodzimy idziemy w stronę zasp odgarniamy łopatą i idziemy dalej w prawo na końcu możemy iść w dół i w lewo albo od razu albo jeszcze w dół i w lewo druga droga prowadzi do skrzyni pierwsza do pająka podchodzimy do drzewa na końcu tej ścieżki (przechodzimy przez most) zrywamy liść i wracamy na moście powinien być pająk. Rozwalamy poczwarę i wracamy.

* Na Lodowcu znajduje się jeszcze jeden boss Shiva, do niej droga jest już inna niż do poprzednich dwóch bossów a mianowicie taka lewo, prawo, lewo, prosto, prawo i już jesteśmy. Po pokonaniu otrzymujemy zdolność chodzenia po zamarzniętym lesie (na razie chyba ostatnia zdolność) więc udajemy się do Scythe.

* Jesteśmy nareszcie możemy uzupełnić plecak w nowe rzeczy w miksy 3lvl wchodzimy do karczmy gadamy ze wszystkimi ale najważniejszy teraz jest Grothor. Da nam klucz do swej pracowni, która znajduję się w podziemiach, po to żebyśmy przynieśli mu paliwo kierujemy się więc w prawy górny róg do jego pracowni. Ale zanim się tam wybierzemy idziemy w lewy dolny róg po klucz i później w lewy górny róg do małej skrzynki, niestety nie możemy jej otworzyć gdyż zardzewiał zamek dopiero teraz możemy iść do pracowni, na miejscu atakuje nas Behemot King nie jest wymagającym przeciwnikiem. Zabieramy paliwo ze stołu i oliwę z szafki na górze, wracamy do skrzynki i do karczmy. Możemy lecieć na wyspę.

* Na wyspie znajdują sie dwa bossy - pterodaktyl i bagienny potwor do pierwszego z nich dochodzimy przez bagno przez rozłożyste rośliny (na wyspie jest 6 i jedna przed molo) wiec kładziemy takie trzy i idziemy po jajo (oddajemy kolesiowi w Eliar i dostajemy buty posłańca) wracamy przy schodach atakuje nasz ptaszek.

* Żeby walczyć z drugim bossem musimy wrócić na wyspę jeszcze ale najpierw musimy zerwać różowe muchomory i oddać je w karczmie Scythe wracamy na wyspę tym razem potrzebujemy 1000000 g (tak milion) na wyspie udajemy sie na most i rozwalamy potwora.

* Warto pokręcić się trochę po wyspie i zdobyć 10 sztuk łusek tyranozaura potrzebne do kolejnego bossa, do tego 20 pazurów Behemot'a i jedna roślinę o rozłożystych liściach idziemy do Kurthus gadamy i dajemy kolesiowi w karczmie nastepnie rozmawiamy z kobitką przy stole i udajemy sie do Langeburg do Ophar wracamy z nim do stacji kolo pustyni zabierze nas do Oasis w drodze atakuje nas Malboro king.


http://i26.tinypic.com/2l6vb6.jpg


Mój avatar jest oryginalny. To Dragon666 go podrobił z daremnym napisem.

Offline

 

#2 2008-05-15 16:59:53

†DrAgOn666†

Admin więc uwazaj xD

status 5805034
7995715
Skąd: Zawiercie :P
Zarejestrowany: 2008-05-15
Posty: 4
Punktów :   10 

Re: Poradnik Do Prezentacji.

PunimS2 napisał:

Zapewne ten poradnik jest wam znany, bowiem wiele osób ma go w swojej prezentacji. Miej go i TY!

* Gdy zaczynamy grę w wiosce warto odwiedzić kominek we własnym domku znajdziemy tam 500 sztuk złota.

* Wybierając kim chcemy być wojem czy magiem warto dać magiem mimo, że będziemy grać wojownikiem dostaniemy gem ognia1 będziemy mogli go sprzedać .

* Po uzbieraniu 5 skór dzika idziemy do karczmy w Eterni dostaniemy 2000 sztuk złota i gem lód1.

* Aby zdobyć kwiat niezapominajki trzeba udać się do Drzewa Urkade kwiatek rośnie po prawej stronie drzewa. Jak oddamy kwiat dostajemy szable na 37 lvl .

*Na polanie przed lasem warto wejść na pień w którym znajdziemy chuste banicką .

* Stojąc przed Langeburg pewnie się zastanawiacie jak dojść do skrzynki na małej wysepce, otóż zadanie jest proste, idziemy na most, gdzie pokonany został Raps, zaraz przy wejściu schodzimy w dół zza drzewo i wchodzimy w rzekę i już jesteśmy przy skrzynce tam znajduje się skórzana zbroja i 1500 i 5 mikstur lvl 2, żeby wrócić idziemy pole w dół i w lewo.

* Gdy będziemy w Langeburg karczmarz będzie nam kazał zapłacić 5000 sztuk złota za informacje warto to uczynić będziemy mogli walczyć później z Orkiem po dokonaniu wpłaty udajemy się do Polany pod lasem i tam rozmawiamy z dwójką małych dzieci wracamy w to miejsce po pokonaniu Serafina
jak nie zapłacicie przed pokonaniem serafina to już nie będziecie mogli walczyć z orkiem. Ork znajduje się na polanie przed lasem po pokonaniu serafina i zapłaceniu 5000 G .

* Aby wejść do jaskini Leecha Kinga musimy sie zgodzić na jego pokonanie w tym celu rozmawiamy z Lotharem w karczmie Langeburg, obieca Ci różdżke znajdziemy ją w skrzyni po pokonaniu króla Leechów

* Po prawej stronie jak wchodzimy do drzewa urkade znajduje się pień w którym znajduje się 5000 G i 5 miksów lvl 2.

* Aby mieć zdolność chodzenia po lesie trzeba pokonac serafina koło drzewa Urkade. Niestety strażnik nas nie przepuści, więc wracamy do miasta Urkade, rozmawiamy w karczmie z Lucindą - prosi nas o uratowanie jej syna, który zszedł do podziemi, na nieszczęście grasuje tam straszny potwór Minotaur, po jego pokonaniu idziemy jeszcze trochę w dół i w prawo, tam znajduje się Aramis, razem wracamy do karczmy burmistrz daje zezwolenie na wejście do drzewa i walczymy z Serafinem. Gdy go pokonamy warto wrócić do Lucindy podaruje nam Omikron, natomiast jeśli nie przyjmiemy podarku to dostaniemy kasę i to okrągłe 80000 G

* Aby wejść do jaskini gothar trzeba przejść zwycięsko przez próbę z Zielonym Smokiem. W tym celu udajemy się do wejścia wspomnianej jaskini, tam coś nas informuje o tej próbie, wracamy do karczmy tam znowu rozmowa, po wyjściu z miasta po przeciwległym brzegu jeziora widać migający punkt jest wejście na Polanę Zielonego Smoka, wchodzimy, atakujemy, rozmawiamy i idziemy dalej proste prawda ?

* W karczmie w Eliar dostajemy propozycje oddania przysługi kucharzowi, mianowicie mamy przynieść mu jajo hydry, w tym celu udajemy się do jaskini hydry niedaleko potyczki z Zielonym Smokiem, tylko lekko na północ, tam wchodzimy do jaskini załatwiamy bestię i idziemy po jajo wracamy dostajemy pierścień wiatru. Kolejny prosty quest .

* Jak mamy chustę Banicką udajemy się w miejsce oznaczone na tej chuście (31:32) idziemy najpierw w lewo do drzewa tam znajdujemy buty banickie (20lvl) jak możemy to zakładamy i idziemy dalej w prawo tym razem spotykamy niezadowolonych banitów. I tu mamy dwie odpowiedzi do wyboru, albo oddajemy chustę bez walki i koniec, albo walczymy z hersztem banitów można dostać gem szybkości. Bez względu na wybór odpowiedzi, idziemy dalej - w skrzyni jest banicki płaszcz (22lvl).

* Wracamy na Polanę pod Lasem, ratujemy z rąk Orka spotkane wcześniej dzieci, dostajemy w dowód wdzięczności pierścień witalności(25lvl) - bardzo przydatny.

* Duchy gothar wiadomo że są w pomniku nic dodać nic ująć proste prawda?

* Po pokonaniu duchów gothar idziemy do wyjścia, po prawej stronie znajduje się pochodnia, podchodzimy do niej i zabieramy ze sobą, wracamy na początek jaskini, po lewej stronie znajduje się ciemna grota (bez pochodni tam nie wejdziemy) penetrujemy ją, po prawej stronie jest kamienny golem po pokonaniu opróżniamy jeszcze skrzynie (Miecz Gothar), wychodzimy z groty i puszczamy jaskinie. Dochodzimy do kolejnego miasta Devos.

* Zaglądamy do karczmy po prawej stronie stoi Kalvador pytamy o brata i udajemy się na most przy devos (na lewo od miasta) tam rozwalamy Rapsa, niszczy most więc wracamy do miasta.

* Z powrotem zaglądamy do karczmy i rozmawiamy z kobieta imieniem Quina, a potem ponownie z Kalvadorem, który da nam klucz do podziemii. Udajemy się tam, musimy otworzyć wszystkie drzwi poprzez dźwignie w ścianach.....To już zostawiam wam (ale mapkę znajdziecie na forum). Jeśli mamy Niebieski Kryształ to kładziemy go na podeście, otworzy się wejście do groty, w której znajduje się Skrzydlaty Demon. Wejście do Niebieskiego Smoka pokazane na mapce.

* Po pokonaniu Smoka wracamy przez podziemia w połowie drogi do miasta spotykamy Kalvadora, który jest wściekły możemy z nim walczyć (dostaniemy gem siły). Po zwycięstwie da nam kilof. Skoro go mamy to idziemy na most przy Devos.

* Gargulca znajdziemy go w starej kopalni przy moście koło Devos. Kilofem odsłaniamy wejście (po lewej stronie przy wejściu zaraz na dole jest skrzynia i hp plus) i idziemy do góry.(na samą górę prosto) po drodze mijamy skrzynie, na "półce" poniżej widać na ścianie przełącznik będziemy go musieli przełączyć idziemy dalej w prawo wchodzimy do groty później w dół i w lewo do przełącznika wracamy i idziemy tym razem w prawo i w dół do wagonika, popychamy go i wracamy na początek gdzie po lewej stronie było widać drabinę teraz możemy się wspiąć po niej. Warto opróżnić jeszcze skrzynie (kolczuga).

* Docieramy do Nordii miasta mrozu i w ogóle więc dobrze jest się zabezpieczyć przed magią lodu. Żeby dojść do kolejnego bossa Wielkiego Żywiołaka Lodu (podziemia Nordii na środku) musimy się trochę nachodzić. Najpierw podchodzimy do lodowej skały idziemy po linę, jest oznaczona na mapce podziemi, wracamy do karczmy, rozmawiamy z Lesterem (po lewej stronie) później podchodzimy do karczmiarki Felicji, ona da nam dzbanek, mając linę i dzbanek idziemy na most gdzie pokonaliśmy Rapsa#2 i za rzekę jest tam studnia napełniamy dzbanek wodą wracamy do Lester’a i idziemy już z kryształowym młotkiem na bossa. Warto iść do kolejnego miasta (prawy górny róg mapy) po miksturki życia 3 lvl. Nad Żywiołakiem jest skrzynka znajduje się w niej jakiś gem chyba szczęścia jak sprawdzę to napisze .

* Kolejny boss i po raz kolejny Serafin znajduje sie w Lodowcu ( mapka ) praktycznie na samym początku nic trudnego

* Śnieżny Golem jest w wiecznie zamarzniętym lesie aby się tam dostać trzeba przebyć lodowiec taką drogą lewo, lewo, prosto, prosto, prawo później idziemy w górę do dziury jest za głęboka żeby przejść więc idziemy jeszcze wyżej i zrzucamy znajdujący się tam kamień i tym razem możemy się przez ową dziurę przedostać golem jest w jaskini idziemy w lewo i w górę.

* Gigantyczny Pająk będzie nasz gdy po pokonaniu Golema udamy się ponownie do jego jaskini bierzemy łopatę ze skrzyni i wychodzimy idziemy w stronę zasp odgarniamy łopatą i idziemy dalej w prawo na końcu możemy iść w dół i w lewo albo od razu albo jeszcze w dół i w lewo druga droga prowadzi do skrzyni pierwsza do pająka podchodzimy do drzewa na końcu tej ścieżki (przechodzimy przez most) zrywamy liść i wracamy na moście powinien być pająk. Rozwalamy poczwarę i wracamy.

* Na Lodowcu znajduje się jeszcze jeden boss Shiva, do niej droga jest już inna niż do poprzednich dwóch bossów a mianowicie taka lewo, prawo, lewo, prosto, prawo i już jesteśmy. Po pokonaniu otrzymujemy zdolność chodzenia po zamarzniętym lesie (na razie chyba ostatnia zdolność) więc udajemy się do Scythe.

* Jesteśmy nareszcie możemy uzupełnić plecak w nowe rzeczy w miksy 3lvl wchodzimy do karczmy gadamy ze wszystkimi ale najważniejszy teraz jest Grothor. Da nam klucz do swej pracowni, która znajduję się w podziemiach, po to żebyśmy przynieśli mu paliwo kierujemy się więc w prawy górny róg do jego pracowni. Ale zanim się tam wybierzemy idziemy w lewy dolny róg po klucz i później w lewy górny róg do małej skrzynki, niestety nie możemy jej otworzyć gdyż zardzewiał zamek dopiero teraz możemy iść do pracowni, na miejscu atakuje nas Behemot King nie jest wymagającym przeciwnikiem. Zabieramy paliwo ze stołu i oliwę z szafki na górze, wracamy do skrzynki i do karczmy. Możemy lecieć na wyspę.

* Na wyspie znajdują sie dwa bossy - pterodaktyl i bagienny potwor do pierwszego z nich dochodzimy przez bagno przez rozłożyste rośliny (na wyspie jest 6 i jedna przed molo) wiec kładziemy takie trzy i idziemy po jajo (oddajemy kolesiowi w Eliar i dostajemy buty posłańca) wracamy przy schodach atakuje nasz ptaszek.

* Żeby walczyć z drugim bossem musimy wrócić na wyspę jeszcze ale najpierw musimy zerwać różowe muchomory i oddać je w karczmie Scythe wracamy na wyspę tym razem potrzebujemy 1000000 g (tak milion) na wyspie udajemy sie na most i rozwalamy potwora.

* Warto pokręcić się trochę po wyspie i zdobyć 10 sztuk łusek tyranozaura potrzebne do kolejnego bossa, do tego 20 pazurów Behemot'a i jedna roślinę o rozłożystych liściach idziemy do Kurthus gadamy i dajemy kolesiowi w karczmie nastepnie rozmawiamy z kobitką przy stole i udajemy sie do Langeburg do Ophar wracamy z nim do stacji kolo pustyni zabierze nas do Oasis w drodze atakuje nas Malboro king.

* po dotarciu do oasis gadamy z ludźmi i idziemy w podziemia, strażnik nas nie puści na schody więc wracamy do karczmy i gadamy z każdym, potem znowu do strażnika i znowu do karczmy gadamy z ludźmi i do strażnika...możemy mu dać już łapówkę:)
cennik:
1mln=strata kapuchy
2mln=można iść
5mln=można iść i dostajemy gem speeda i szlachetny kaptur;] warto pozbierać:D

* gdy już poszliśmy dalej widzimy różne groty i wajchy...to zostawiam wam...w końcu nam sie udaje i możemy iść do Hadesa, przesuwamy dźwignie po prawej i obsuwają nam sie schodki do jego groty, podchodzimy i wyskakuje thangar...rozwala nas na hita i se idzie...uleczamy sie i idziemy do Hadesa zanim wejdziemy wyskoczy nam ognisty golem, nie jest wymagający;]
gdy już będziemy u Hadesa warto wejść na kolumnę będzie tam gem magii...

* gdy już pokonaliśmy Hadesa i możemy biegać po pustyni idziemy na przełęcz pustynnej burzy(po prawej od oasis)...gdy już jesteśmy to podchodzimy i pomagamy w walce, tak właśnie docieramy do kolejnego bossa...

* po pokonaniu żołnierza rozejrzyjcie sie tam za 2 dużymi kamieniami dzięki nim można będzie przejść do robotex'a, bierzemy kamienie jako tarcze i idziemy po czołg czołgi rozwalone możemy dalej sie tłuc:) już z robotex'em. Zabieramy skrzynkę i idziemy do karczmy w oasis...

* mamy dostęp do biblioteki;] więc korzystamy, czytamy wszystko, zaglądamy do kosza przy schodach gdzie jest klucz i gadamy z ludźmi...dobrze by było jeszcze skoczyć do oazy leviatana i przeczytać napis w tej mini świątyni;]...i wrócić do biblioteki i znowu gadać z ludźmi...potem do karczmy w devos i płacimy 1mln za nuty do pieśni lub sie z nim lejemy trzeba mieć tylko wymagany lvl:).

* brakuje nam okaryny, ale o tym później teraz idziemy do biblioteki gadamy z ludźmi itp. stary przepisze nam kartkę, możemy iść do piramidy, mapy można ściągnąć na pierwszym lepszym poradniku...
wiecie już jak dojść do niebieskiej kobry więc na co czekacie? za kobra jest skrzynka z niebieską sferą którą kładziemy na podeście w piramidzie i tak samo z chimera tylko za nią jest czerwona sfera

* kładziemy sfery kolorami i otwiera sie grobowiec z nie umarłym pokonujemy, i szukamy skrzynki (jest po prawej od pokonania nieumarłego) mamy medalion leonidasa i idziemy do karczmy.

hehe mam więcej


http://img.userbars.pl/1/124.jpg

Offline

 

#3 2008-05-15 19:42:21

†henshi666†

Admin więc uwazaj xD

status lepsze GG
2490595
Call me!
Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2008-05-10
Posty: 165
Punktów :   
Zainteresowania: Ciekawe ;)
WWW

Re: Poradnik Do Prezentacji.

ladnie dam +


RadiO MaRyJa 666mhz :]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.swm.pun.pl www.schwarzwald.pun.pl www.pedagogikasp10.pun.pl www.wspolnotajp2.pun.pl www.wsti2010.pun.pl